יום רביעי, 23 ביוני 2010

יאללה מונדיאל ...

"אמא את משעממת 
 את חוזרת על עצמך ,
את כותבת כל הזמן אותו דבר ...
כתבי כבר משהו מצחיק! " ...
כך  הגדולה  שלי .
באמת ?
אני משעממת?
טוב , אולי קצת ...
אני מנסה להסביר לה שאני כותבת מהבטן  וכרגע  אין בבטן שלי  דברים כל-כך מצחיקים ...
ובכל זאת ... ביקורת בונה מהבת שלי  ואני מנסה לשים לב לדברים מצחיקים שכן קורים לי .
הנה למשל , אתמול בערב ...
אני בוהה  בטלביזיה .
ערוץ אחד , ערוץ שתיים - אותו דבר .
כדורגל  מונדיאל ...
ומה לעשות שביני ובין כדורגל אין ולא כלום ...
דווקא  שמעתי שיש משחק חשוב ... יוון  מול  ארגנטינה .
בכל זאת אני מנסה להישאר מעודכנת ...
אני מסתכלת על המסך , על חבורת הגברים שמתרוצצת  אחרי הכדור ...
"טוב , איך לעזאזל אני אמורה לדעת  מי השחקנים של יוון  ומי השחקנים של ארגנטינה"??? ...
"תגיד" , אני פונה לאיש שלי  "מי השחקנים של ארגנטינה?"
הוא מסתכל על המסך , מסתכל שוב ... ואז  מביט בי ברחמים ...
"את בערוץ אחד . כאן משחקים  ניגריה  מול דרום קוריאה ... בערוץ שתיים זה יוון מול ארגנטינה"...
"מה אתה אומר " ... אני עונה לו בפליאה .
"חשבתי שמשדרים  אותו  משחק  בשני הערוצים"...
הוא מזפזפ  בין שניהם.
"שימי לב " הוא מסביר לי לאט "מצד שמאל למעלה על המסך כתוב מי משחק נגד מי ...
 וגם צבע הבגדים  של השחקנים - שונה בשני הערוצים "...
וואלה צודק ...
רק עכשיו אני שמה לב לשוני בצבעי הבגדים ...
טוב נו ... טעות קטנה לא ביג דיל ...
סה"כ  כדורגל ...
מזל שזה נגמר עוד שבועיים :-) ...
(ויסלחו  לי כל האוהדים השרופים) ...

נו - ילדה שלי  זה מספיק מצחיק? ...

9 תגובות:

  1. בס"ד

    טוב, בסדר... עברת...

    השבמחק
  2. תודה רבה לך באמת ...
    אני מאוד מודה לך :-) ...

    השבמחק
  3. אמא, אני מקבלת אותך כמו שאת :)
    כל מה שתכתבי יהיה נפלא בעיניי!
    שיר

    השבמחק
  4. איזה בנות מפרגנות יש לך, כל הכבוד להן.
    דואגות לרייטינג שלך. (-;

    לגבי המונדיאל, לי נראה שלא משנה איזה מדינה משחקת כולם נראים אותו הדבר.

    השבמחק
  5. בס"ד
    לא הפסקתי לצחוק את מקסימה שלי בתי היקרה
    אבא

    השבמחק
  6. ביילע יקרה ,
    תודה הן חמודות :-) .
    מכה המונדיאל הזה , מה ? :-) ...
    אני ממש מתאמצת ואין לי מושג מי זה על המסך ...

    השבמחק
  7. זוגתי היקרה
    תמיד ידעתי שיש בך משהו ספורטיבי.
    אבל בכדורגל? הפתעת אותי.
    כל הכבוד

    השבמחק
  8. ממש ...
    אני לא מבדילה בין כדורגל לכדורסל :-) ...

    השבמחק