יום שישי, 20 באוגוסט 2010

עוד מילים על אמא שלנו ...

ב"ה


פוסט אורח מאת: אחי הקטן, התינוק שלנו ( בן 34 - אבא לחמישה ילדים)...



הספד על אמא

ה' אלול התש"ע


בפרק י"א באגרת הקודש בספר התניא, כותב האדמו"ר הזקן שאין רע יורד מלמעלה והכל טוב, אפילו ייסורים ומי שמתעצב ומתאונן הרי זה ככופר ח"ו, אמא את סבלת, סבלת ייסורים בכאבי הראש, המחלה הראשונה ועכשיו במחלה השנייה, את יוצאת מכאן נקייה זכה וטהורה, לא זכית להגיע לגבורות, אבל זכית להעמיד דור ישרים מבורך, בנות ובנים, נכדות ונכדים, עוסקים בתורה ובמצווה, מכל מי שהכיר אותך אין אחד שיכול לומר עלייך ביקורת, להפך, כל מי שמכיר אותך ושמע שאת חולה וסובלת אמר עלייך רק דברים טובים.


אמרו חז"ל והחי ייתן אל ליבו, אם את שהיית כל כך טובה ותומכת סבלת כל כך הרי זה סימן לנו לחזור בתשובה והנה אנחנו בשלהי חודש אלול חודש הרחמים והסליחות.


חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה ואפילו אמא בקשה שלא נבכה עליה, אמא עזבה את העולם הזה כשכל בנותיה ובניה לידה תומכים בה ועוזרים לה, כולנו היינו יחד ובעז"ה אמא אנחנו נמשיך להיות יחד ונשמור את מה שאמרת שלא נריב אחד עם השני, אמא יקרה שלי אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם המשפחה אם לא נהגנו בך מספיק בכבוד, כל מה שעשינו היה לכבודך.


אמא אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אלייך, שתהיי מליצת יושר עלינו ובמיוחד על אבא, תבקשי מהקב"ה שייתן לו הרבה כוחות להתמודד עם האובדן הגדול, אנחנו נשתדל בלי נדר להתפלל בשבילך ולעשות כל מה שצריך על מנת שתנוחי בשלום על משכבך ותעמדי לגורלך לקץ הימין ונאמר אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה