יום שלישי, 6 באפריל 2010

מה הייתם עושים?

מה הייתם עושים ?...
 אם הייתם מכירים ילדה
יפה וחכמה
ומוצלחת וטובה ונהדרת ,
ש... לא מאמינה בעצמה?
מה הייתם עושים?...
כל מילה שאתם אומרים - לא עוזרת ...
כל משפט שאתם מנסים - מעצבן אותה ...
כל נסיון לפתור את הדילמות שלה - רק מעצים אותן בעיניה ...
מה הייתם עושים?
הייתם רואים את כל המעלות שלה ...
ולא הייתם מצליחים לעזור לה לראות את מעלותיה בעצמה...
מה הייתם עושים?
אני במצב הזה , רק מחבקת אותה ,
ואומרת לה שאני אוהבת אותה ...
כי שום דבר אחר - לא עוזר ...
ואז היא -   בחוכמתה הרבה - שממש לא מאפיינת את בני גילה , אומרת : "אמא , זה בסדר ... זה כמו הסיפור עם הפרפר"...
מכירים את סיפור הפרפר ? ...

11 תגובות:

  1. כמה מוכר וכמה לא חביב. את עושה את הדבר הנכון, כי זה כל מה שאפשר לעשות חוץ מאשר להתפלל שהגולם ימצא את הכוח בעצמו להפוך לפרפר.
    סיפור הפרפר מוכר לי כבר הרבה שנים, הוא היה תלוי על הדלת של השכנה שלי וכל פעם שהייתי מבקרת אותה הייתי קוראת את הסיפור מחדש.
    חיבוק גם לך, כי את צריכה הרבה חיזוקים.

    השבמחק
  2. אני אוהבת אותך..
    את האמא הכי טובה שיכלתי לבקש!

    שיר

    השבמחק
  3. ביילע יקרה ,
    את מקסימה אמיתית ,
    תודה!
    זה עוזר כשמבינים על מה אני מדברת ...

    השבמחק
  4. אפרוח שלי ,
    גם אני אוהבת אותך מאוד .

    השבמחק
  5. נשמתי!
    לא יכולה להיות אמא יותר רגישה ממך!!!
    בשבוע שהיינו אצלך בחג הפסח למדתי להעריך אותך יותר ויותר ,
    סיפור הפרפר בהקשר הזה ממש מתאים .
    אוהבת אותך
    אמא

    השבמחק
  6. אמא תודה ,
    אל תשכחי מי לימדה אותי :-) ...

    השבמחק
  7. גם אני אוהב לחבק לנשק לקמט ולכווצ'ץ' את הילדה המקסימה שלי
    אבא
    מג'נון,כבר אמרנו?

    השבמחק
  8. סיפור הפרפר פשוט מקסים!

    השבמחק
  9. גם אני חושבת ככה . ומוסר ההשכל שלו - פשוט נהדר!

    השבמחק
  10. הבוקר קיטרתי על שאין לי בת, בנוסף לבנים המקסימים שלי.
    כעת אני מבינה שלהיות אם לבת זה לא הכי קל...
    עדיין, אני מאמינה שתעבור תקופה והסוגיה תהיה מאחוריכן.
    בהצלחה!

    השבמחק
  11. אילנה יקרה ,
    להיות אימא - באופן כללי זה לא קל :-) ...
    ברור לי שהכל יעבור .
    והילדה המדוברת , באמת משהו מיוחד :-) .

    השבמחק