יום שני, 11 במאי 2009

פאגאניני ודניאל שלי

דניאל שלי .
אחיניתי האהובה בת השבע .
כבר כתבתי עליה כאן .
סיפרתי עד כמה אני אוהבת אותה .
דניאל שלי .
שהוריה , אחי וגיסתי - בחרו לגדלה במקום אחר .
כולנו מתגעגעים אליהם , כל הזמן . גם הם מתגעגעים אלינו ... אבל החיים שם טובים ונוחים כנראה
ולכן אנחנו רואים את דניאל - במקרה הטוב , פעם בחצי שנה , ובמקרה הפחות טוב - פעם בשנה ...
כל פעם שאחי ומשפחתו מגיעים לארץ , דניאל ואני מנהלות שיחות עמוקות באנגלית . אחי , נוזף בי מדי פעם :"דברי איתה עברית! אני רוצה שהיא תדבר בעברית"...
אבל אני לא מתאפקת ... קשה לי לעמוד בפני האנגלית השוטפת של הפיצפונת הזאת ... הנאה צרופה לשמוע אותה מדברת ...
דניאל שלי .
בפעם האחרונה שהם היו פה - נסענו להורים כדי להיפגש .
דיברתי עם אחי בטלפון לפני , והוא אמר לי:" אל תתנפלי על דניאל ... אל תקפצי עליה , תני לה להתאקלם לאט לאט"...
נעלבתי קצת , אני מודה ... אחי הקטן - אבל ... אבא של דניאל ...
בשקט בשקט נכנסתי לבית הורי , הרי התבקשתי "לא להתנפל"...
בעיניים נוצצות הבטתי בדניאל , והיא?...
איך שהבחינה בי , זנחה את גינוניה האמריקאים ורצה אלי בצעקות שמחה: "שרה'לה! שרה'לה!"
לתדהמתו הרבה של אביה ... אחי הקטן ...
הנפתי אותה באויר , חיבקתי אותה צחקתי מרוב אושר ואמרתי לאחי בהתנצלות :"היא התחילה" ...
דניאל שלי .
לפני יומיים קיבלתי סירטון במייל .
דניאל מנגנת את פאגאניני בכינור . מנגנת יפה מאוד , יחסית לילדה בת שבע , אלא מה?
בבית ניגנה דניאל בעל פה , ועל הבמה המורה נתנה לה את התווים שבילבלו אותה ...
אבל למרות הכל , תראו בעצמכם :
היא לא נהדרת , דניאל שלי?...




16 תגובות:

  1. שרה-לה !
    שיר אמרה לי שכתבת ובטח אתרגש מאוד, אבל אני בוכה מהתרגשות,
    התעלית על עצמך וכמובן עוד ידך נטויה.
    תמשיכי לגרום נחת לאמך הזקנה.
    אוהבת אותך אמא.

    השבמחק
  2. הי שרה,
    כתבת מקסים.
    פוסט מרגש.
    ילדונת מתוקה,
    לא פלא שאת מאוהבת..

    השבמחק
  3. הי אילי ,
    תודה!
    בקרוב הם מגיעים לביקור , אני כבר סופרת את הדקות ...

    השבמחק
  4. שרה החמודה,
    לא ידעתי שאת מגבעת עדה כמו זיוי,
    וכל הכבוד לחמימות המשפחתית.

    השבמחק
  5. הי מירה ,
    לא רק שזיוי ואני מגבעת עדה , אנחנו בנות אותו מחזור ...

    השבמחק
  6. סרט מרגש!

    השבמחק
  7. libonly ויגאל ,
    תודה!
    (קצת מפתיע אותי שמשהו שהוא כל-כך שלי , מרגש אנשים אחרים )...

    השבמחק
  8. אני לא מופתע , אני יודע שאת מעולה.
    פיני

    השבמחק
  9. בס"ד
    נו אחרי כל התגובות הנ"ל מה נשאר לי לכתוב לבת הכי מקסימה בעולם
    את צריכה לכתוב ספר שירים וסיפורים
    אבא

    השבמחק
  10. Ohti,
    I was very excited to read your post (And so was Danielle).
    Our family is blessed to have someone with witting abilities as you have and we saw it in many events (weeding, Birthdays and more).
    Life is not simple and there are many reasons that keep us here but it was never easy and it’s not getting any easier.
    Last thing – I will always be your little brother but still I’m 40+ now…… keep it in mind….
    With all the love in the world,
    Dror

    השבמחק
  11. אח קטן (בן 40 וחודשיים)...
    תודה על המילים הנוגעות והמפרגנות .
    מה שכתבתי , היה עם כל הנשמה .
    ואתה צודק , החיים באמת מורכבים , ועדיין היינו רוצים לקחת חלק פעיל יותר בחייהן של האחייניות שלנו .
    אוהבת אתכם עד אין קץ .

    השבמחק
  12. הי שרל'ה
    מקסים כרגיל, כמובן שקראתי אחורה את הכל, וככה זה יותר כיף. זה כמו לקרא בספר הרבה פרקים ולא רק פרק אחד.
    וכמובן כרגיל אני ממליצה מהר להפוך את זה לספר, לפני שמישהו אחר יעלה על הרעיון...
    ואני לא משוחדת!!! נהנתי מאד, אוהבת ענת.

    השבמחק
  13. תודה רבה רבה . ספר עוד קצת רחוק ממני ...

    השבמחק
  14. ןשןב שרה-לה מאוקראינה הרחוקה אני חייבת להתייחס להמון התגובות המפרגנות, יישר כח אוהבת אותך
    אמא

    השבמחק