יום שבת, 23 במאי 2009

הסיפור האמיתי מאחורי הספרנו-ספירה ...

זוכרים את מפגש הספרנים , בלוגרים שכתבתי עליו כאן ?
המפגש בכוכב יאיר , בביתו של יגאל חמיש ...
רק עכשיו מצאתי זמן לכתוב עליו ...
יותר נכון רק עכשיו קמתי מהמיטה אחרי שבוע של וירוס קשה שלא הניח לי ...
ומעשה שהיה כך היה :
חודשיים שאנו מחכים למפגש המדובר . וכבר כתבו עליו בהרבה מקומות . למשל : כאן וכאן וגם כאן .
והיו הרבה התלבטויות (מצידי לפחות) לגבי המפגש ...
יום שישי , זה לא הכי נוח , מתי אכין שבת?
הבנות שלי ... רוצות את אמא ביום שישי , אחרי שלא ראו אותה כל השבוע - כי הן לא בבית ...
איך נסתדר שם עם האוכל?
היו הרבה תירוצים לגנוז את הרעיון , אך בעזרתן של אילנה , ביילע , ובעידודו של יגאל - התגברנו על הכל ...
והנה הגיע יום חמישי שלפני המפגש ...
ערב .
אני חוזרת מהעבודה ופונה למטבח ... אם אני רוצה להעדר למחרת מן הבית - אני מוכרחה להכין לפחות חלק מן השבת ...
והנה , באופן לא צפוי לחלוטין חולשה קשה משתלטת עלי ...
ואני אומרת לעצמי : "לא , לא , לא , אין סיכוי שאת הולכת להיות חולה עכשיו!"
ואז אני עונה לעצמי :" ברור שלא!" ( קורה לי לפעמים שאני מנהלת שיחות עם עצמי)...
אבל החולשה , בשלה ... לא מרפה . אני מתעלמת ממנה בהפגנתיות שמה שני סירים על הגז ומקווה לטוב ...
בוקר יום שישי .
הבוקר לו חיכינו , כאמור חודשיים ...
אני עדיין מרגישה נורא , אבל אומרת לעצמי שוב: " אין סיכוי שאני מפסידה את המפגש" .
אני מגייסת כוחות נפש שיש לי בעודפים ( ויש כנראה) ... מחכה לאלכסיי , אוספת את אליסה - וביחד אנו נוסעים לכוכב יאיר .
ההתרגשות , האנשים , האוירה החמה בביתו של יגאל עשו את שלהם ואני הרגשתי בסדר גמור .
פגשתי אנשים שאת חלקם הכרתי היכרות שטחית ואת חלקם הגדול הכרתי רק מהרשת .
פגשתי חברה שלמדה איתי באוניברסיטה ... היה מדהים לגלות שמאחורי המקום של ג'וליאנה - עומדת בחורה חמודה במיוחד שלמדה איתי ...
היה כייף גדול , לדבר , להכיר .
מעניין במיוחד היה משחק ההיכרות שערכנו , כל אחד הציג חבר/ה על פי הבלוג שהחבר/ה - כותב/ת ...
אלכסיי , שאותו פגשתי בבוקר המפגש ואנחנו ממש לא מכירים - הציג אותי דרך פוסט שלי - שהוא קרא ...
מעניין מה אנשים חושבים עליך - דרך דברים שכתבת ...
המפגש השאיר טעם של עוד .
תמונות של יגאל אתם יכולים לראות כאן .
תמונות של אילנה אפשר לראות כאן .
סרטון מדליק של אלכסיי כאן .
אלא מה?
ברגע שחזרתי הביתה בצהריי יום שישי , נגמרו לי עודפי כוחות הנפש ... והוירוס הזה , ש"דחיתי" - כי לא היה לי נוח ... השתלט עלי לשבוע ...
עכשיו אתם מבינים למה לקח לי כל-כך הרבה זמן לכתוב על המפגש?...

15 תגובות:

  1. ואנחנו בכלל לא ידענו...
    כל הכבוד שלא ויתרת ועשית את כל הדרך הרחוקה במיוחד כדי לפגוש אותנו.
    מקווה שהוירוס חלף הלך לו ואנחנו ניפגש שנית ביום שני הקרוב. מחכה לך!!!
    יש לי כמה תפקידים בשבילך...

    השבמחק
  2. אני לא מאמין שאיזה וירוס יכול להשפיע עליך...
    רק רפואה שלמה!

    השבמחק
  3. הי אילי ,
    אני בסדר עכשיו .
    ניפגש בע"ה .

    השבמחק
  4. הי יגאל ,
    השפיע זמנית ...
    רק זמנית ...

    השבמחק
  5. היי שרה,
    טוב שהתגברת על הוירוס ובאת,
    עוד נפגש בספרנו-ספירה 2
    להתראות,
    אילנה מנהריה.

    השבמחק
  6. הי אילנה ,
    נורא רציתי לבוא , בגלל זה התגברתי ...
    ניפגש בע"ה .

    השבמחק
  7. היי שרה,

    בכלל לא הרגשנו, הסתרת יפה...

    שמחתי להיפגש, בטוחה שנפגש שוב בעתיד

    תרגישי טוב!
    ותכתבי יותר :)

    השבמחק
  8. בס"ד
    היי בתי כבר הגבתי מספר פעמים ואנו לא מפסיקים
    להתפעל ממך, למרות שאנחנו מכירים אותך יותר טוב מכל חבריך וחברותיך גם יחד!!! דאגנו לך מאד ואנחנו חוזרים דברתי עם אחיך "הקטן"הוא יהיה אצלנו בשבועות לידעתך!!! אהה!!!!!!! וגם דניאל והכינור!!! וליאור והשמחה תהיה גדולה לתשומת ליבך
    אבא.

    השבמחק
  9. הי ירדנה ,
    תודה רבה , ובטח ניפגש !

    השבמחק
  10. אוי ואבוי. מדהים שהצלחת לשכנע אפילו את הוירוס לחכות קצת.
    היה כיף לפגוש אותך ותודה על הפירגון.

    השבמחק
  11. הי ג'וליאנה ,
    חתיכת שיכנוע זה היה ...
    היה כייף להיפגש , בהחלט .

    השבמחק
  12. היי, שרה. איזה חבל שחלית אחרי המפגש. אל תתיאשי. תאספי כוחות למפגש הבא.

    השבמחק
  13. הי אלכסיי ,
    זה לא היה בדיוק אחרי המפגש , זה התחיל כבר לפני ...
    אבל אני בסדר , אין מקום לדאגה .
    ובהחלט - מחכה למפגש הבא .

    השבמחק