יום רביעי, 6 במאי 2009

"כזה? עוד לא היה לנו כאן"...

צהריים ושקט . אני מנצלת את הזמן לסדר את הספרייה . לפעמים אני מגיעה למדף מסוים , רק כדי להחזיר ספר למקום ומוצאת שם בלאגן כזה - שאינני יודעת איך קוראי מצליחים לעשות ...
תוך כדי השקט אני שומעת קולות מהכניסה לספריה . שתי אימהות צעירות שילדו לא מזמן אחת בן והשניה בת - נכנסות עם העגלות לספריה .
איזה כייף שאת כאן - אומרת אחת מהן , תמליצי לי בבקשה על משהו קליל , כייפי שמתאים להנקה ...
היא מניחה ערמה של ספרים על הדלפק שלי , וביחד הן פונות לספריית הילדים .
אני קצת מתפלאה ... כשמישהו מבקש ממני המלצה לספר , בדרך כלל הוא ניגש איתי אל בינות למדפים , אני בוחרת ספר - ממליצה עליו , בוחרת עוד ספר - מספרת עליו קצת , וככה אנחנו בוחרים ביחד ...
אבל ניחא ...
אני בוחרת לה שני ספרים . את זה ואת זה .
בעודי הולכת לכיוון ספריית הילדים כדי לתת לה את הספרים שבחרתי עבורה - אני שומעת אותן מדברות .
האחת , שזו לה הפעם הראשונה בספריה שלנו מתפעלת בקול:
"תראי איזה יופי כאן ! כמה ספרי ילדים " ... "אמרתי לך " עונה חברתה .
אני מציצה אליהן ... ומה אני רואה?
שתיהן מניקות ... בין המדפים ...
יושבות להן , מדפדפות בערמת ספרי ילדים ומניקות ...
מה אני אגיד לכם?
ראיתי פה כבר הרבה דברים ...
אבל דבר כזה ... עוד לא ראיתי ...

14 תגובות:

  1. :-)
    הנקה ראיתי כבר בספרייה שלנו, בכל מיני וריאציות.
    בפינה נסתרת, בישיבה מזרחית על הרצפה וכד'.
    לא ראיתי הנקה בין מדפים.
    חבל שלא צילמת...ברשות כמובן. הייתי משתמשת בתמונה כזו לשיווק...
    יש לכם פינת החתלה? חחח לנו, לא.

    השבמחק
  2. הי אילי ,
    אין לנו פינת החתלה ... ולא הייתי מעיזה לצלם ...
    אפילו לשים תמונה של אם מניקה ,בפוסט הזה - לא העזתי ...

    השבמחק
  3. הי שרה,
    מדהים, רק מלחשוב על המראה עולה חיוך רחב ...

    אפשר להציע לאמהות שובר החלפת ספרים לקטנטנים חינם לכל החיים...

    אמירה

    השבמחק
  4. הי אמירה ,
    רעיון מקסים רק שכבר מחליפים ספרים בחינם בספריה ...
    ובהחלט את צודקת , היה שם חיוך רחב במיוחד ...

    השבמחק
  5. יקרה שלי!
    שוב אין עליך כמו שאמרת החיוך פשוט מאוזן לאוזן.
    תמשיכי כך.
    אוהבת אותך
    אמא

    השבמחק
  6. כשעבדתי בספריית האוניברסיטה, אחת הסטודנטיות היניקה שם.

    השבמחק
  7. הי עידית ,
    לא חשבתי שיתפתח פה דיון על הנקה ...

    השבמחק
  8. בס"ד

    היי אמא!

    כרגיל נהנתי לקרוא את הבלוג שלך...

    מאוד משעשע וגם כתוב יפה ומצחיק.

    באהבה- תמר.

    השבמחק
  9. אני ממש אוהבת את הפרגון של המשפחה שלך לבלוגך.

    אני לא הנקתי את ילדיי ובעלי התחלק איתי בהאכלת הילדים, בעיקר בלילות. תוך כדי הוא היה לומד גמרא וסיים איתם די הרבה מסכתות (-:

    השבמחק
  10. בעל מצוין יש לך !
    והמשפחה שלי... מתלהבת משהו , זה נכון ...

    השבמחק
  11. להבדיל.....אלי הגיעה לספרייה אמא עם ילדון שרצה אחריו עם סיר. "רק עכשיו גמלתי אותו" היא אמרה, ומיד הושיבה אותו על הסיר כדי....

    השבמחק
  12. בתוך הספריה??
    ילד על סיר??
    גם את זה עוד לא ראיתי בספריה שלי ...

    השבמחק
  13. זו נשמעת לי תמונה יפהפיה. דיברה אלי הנינוחות הזאת והתחושה שהנשים האלה מרגישות בספרייה כמו בבית.
    אני הינקתי גם בציבור אבל מתוך תחושה של לחץ שמא יראו.
    נחמד גם לראות מבוגרים מגלים עניים בספרי הילדים. יש בהם לפעמים חוויה אסקפיסטית שאין בספרי המבוגרים.

    השבמחק
  14. הי ג'וליאנה ,
    איזה יופי שאת כאן!
    זה בהחלט היה מראה נעים ...
    מסכימה איתך בעניין של ספרי ילדים , לגמרי.

    השבמחק