יום חמישי, 25 בפברואר 2010

יצאנו למלחמה ...

יצאנו למלחמה ...

מלחמה קשה .
אולי הכי קשה שאי פעם נלחם בה .
במלחמה הזאת אין טנקים או תותחים ...
אין רובים , או יריות ...
אבל יש צבא .
צבא חזק
ומסור
ונאמן .
ובראש  הצבא שלנו יש מצביא .
מצביא נחוש , חזק  ויש לו מטרה אחת :
לנצח בקרב ...
בצבא הזה - אין  סרבנים ,
כולם ממלאים פקודות ...
כל  אחד  יודע  בדיוק מה התפקיד  שלו ...
יצאנו למלחמה ...

מלחמה על החיים של אמא שלנו .
בתפקיד המצביא - עומד אבא  .
הוא מוביל את הצבא קדימה ,
בנחישות  ובלי היסוס  וארבעת החיילים , האחים שלי ואני - מיישרים איתו קו כל הזמן .
החיילים מתואמים ביניהם , מגיעים בזמן לכל משימה ומבצעים אותה על הצד הטוב ביותר .
יש לנו פיקוד עורף מעולה .
בני הזוג של כולנו .
הם עומדים מאחורינו בכל רגע נתון ,
ודואגים שנוכל למלא את המשימות ...
המעגל הרחב יותר - שסובב את צבאינו הקטן ,
הם החברים הטובים של כולנו שעוזרים לנו בתפילות ...
המון תפילות , מכל עבר מתפללים איתנו  החברים שלנו ...
והצבא שלנו ... עובד כל הזמן , בלי הפסקה .
ואני אומרת : עם צבא ומצביא שכזה : יש רק נצחונות !
לא ככה ? ...

14 תגובות:

  1. שרה,
    רפואה שלמה ורק טוב!
    יגאל חמיש

    השבמחק
  2. שרה-לה!
    אני כותבת לך עכשיו כנושא הפוסט, מקוה לנצח במלחמה הזאת למענכם ולמעננו.
    אוהבת אותך
    אמא

    השבמחק
  3. הערב שוחחתי עם חבר טוב שלי והוא סיפר לי שאחותו נפטרה לפני כשנה ממחלת הסרטן כשהיא בת ארבעים וחמש, טרגדיה נוראית אך נורא יותר הוא המשיך לספר שבנה בן השמונה עשרה קיבל את הסרטן זמן קצר אחרי שאימו נפטרה וממש חודשיים אחרי שגילו אצלו את המחלה, הבן הצעיר נפטר, צמרמורת עברה בגופי כששמעתי את זה.

    הערב ראיתי סרט שעוסק במחלה הזאת ואחת האנשים בסרט שעובר טיפול כימותרפי אומר: "איזה בחור בר מזל מקבל עכשיו התקפת לב".

    שני הסיפורים האילו ממחישים לי כמה שאנו צריכים להיות אסירי תודה על מה שקיבלנו, אמא מיוחדת שבמשך כל השנים חיפשה רק לתת ולעזור לילדיה, ולשכניה ולחברותיה, המאבק קשה אך בעזרת ה' ננצח וכך מקובלנו מדוד אבינו אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם - אל יתייאש מן הרחמים, ובמיוחד בחודש השמחה.
    קראנו היום בהפטרה של תענית אסתר: "כי בשמחה תצאו..." אמר על זה אחד מגדולי ישראל: "ע"י שמחה יוצאים מכל הצרות" נמשיך בגבורה למרות הקשיים!
    בהצלחה לכולנו.

    השבמחק
  4. תודה רבה יגאל ,
    שיהיה באמת רק טוב לכולם !

    השבמחק
  5. הי אמא ,
    גם אנחנו אוהבים אותך , מאוד .

    השבמחק
  6. לאנונימי שלא חותם ...
    (ומתוך המילים אני יודעת מי זה :-) ) ...
    הכל פרופורציונלי בחיים , אתה צודק .
    בתחילת השבוע , בבית החולים כשסיפרה לנו הגברת שעברה ניתוח מעקפים - כמה היא סובלת וסבלה ...
    ואני כלל לא מקלה ראש בסבל שלה , שתקתי וחשבתי לי בלב , שאני קונה את זה בשתי ידיים ...
    אנחנו נמשיך להתפלל .
    פורים שמח !

    השבמחק
  7. בע"ה הכל יהיה בסדר.
    צריך רק להאמין.
    מי יכול על סבתא שלנו?

    אמא מדהימה, כמה את מרגשת ומוכשרת!
    אוהבת כ"כ :)
    שיר

    השבמחק
  8. רפואה שלמה

    השבמחק
  9. אכן מלחמה קשה. מוכרת לי מקרוב לצערי הרב.
    צריך הרבה כוח, סבלנות, אופטימיות ואמונה.
    איך קוראים לאמא שלך? שגם אני אצטרף לכוחות המתפללים לשלומה.

    השבמחק
  10. ביילע יקרה ,
    אני יודעת שאת מכירה את המלחמה הזאת .
    כתבת באחד הפוסטים האחרונים , ואני התכווצתי מפנים כשקראתי את זה .
    אמא שלי חולה כבר פעם שניה ... אני לא מפרטת פה יותר מדי , לא נוח לי .
    לאמא שלי קוראים: ציונה , ולסבתא שלי קראו : נחמה .
    תודה רבה על הרצון הטוב והמילים .

    השבמחק
  11. שרה'לה
    פוסט מרגש ומיוחד.
    הייתי פעמיים בסיפור כזה.. חוויה קשה.
    מאחלת לכולכם הרבה כוחות וכמובן...הצלחה במלחמה.
    מחזקת אתכם בדרכי..
    :

    השבמחק
  12. אילי יקרה ,
    זה מפחיד לשמוע לכמה אנשים יש נסיון בעניין הזה ...
    תודה רבה רבה על החיזוקים . זה עוזר .

    השבמחק